U društvu znanja koje danas gradimo, znanje je najvažnija imovina bilo koje organizacije.
Upravljanje podrazumijeva postupke i infrastrukturu koji omogućavaju da znanje koje postoji u organizaciji, koje ima bilo koji zaposlenik organizacije, bude dostupno svakom drugom zaposleniku, onda kad mu treba, ako na to ima pravo. Ono također omogućava pravovremeno otkrivanje da je neko znanje potrebno, da ga nema i kako ga steći.
Upravljanje znanjem čine:
- politike,
- procedure,
- kultura, običaji i dobra praksa
Upravljanje znanjem ostvaruje se kroz:
- baze podataka i informacijske servise
- dokumentaciju
- obrazovanje
- formalnu i neformalnu međusobnu komunikaciju svih zaposlenih
Definiramo politike i procedure, uspostavljamo informacijske sustave, digitaliziramo dokumentaciju, definiramo i organiziramo obrazovanja i stučna usavršavanja.
- savjetujemo
- rješavamo krizne situacije
- upravljamo zaposlenicima pri implementaciji novih sustava
- projektiramo
- obrazujemo
- programiramo i održavamo
Snažno se oslanjamo na otvorene i besplatne alate omogućujući klijentima uštedu na uobičajeno velikim izdacima za software i licence.